Det gjorde alle glade

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Vi ved, at glade medarbejdere giver en bedre arbejdsplads. At det samtidig også giver en bedre bundlinje i firmaer, er jo kun noget, som alle er glade for. Det er også derfor, vi indførte, at vi skulle have levering af frugt til medarbejderne hver uge, så de har noget, som de kan småspise af ugen igennem. Jeg fik opgaven at finde det firma, som skulle sørge for en ugentlig levering, og det skulle blive en større opgave, end jeg havde forventet. Ikke kun var markedet større, end jeg havde forventet, der var også mange, som havde en rigtig god kundetilfredshed.

Så det var først efter en rigtig god snak med kundeservice hos seks forskellige firmaer, at jeg kunne beslutte, hvem vi skulle bruge. Jeg har ikke fortrudt det grundige arbejde, for dem, som jeg endte med at vælge, var kompetente, og deres kundeservice var rigtig god til at rådgive mig om, hvad vi havde brug for, når vores medarbejdersammensætning ser ud, som den gør.

I trygge hænder

Jeg ved, at vi var i trygge hænder, og fra første sekund så jeg, at de fra dag et leverede frisk frugt så præcist som en schweizisk urværk, hvilket ikke kom bag på os. Men vi kan kun sige, at vi nu har fået en god lektion i, hvad service er, for vi leverer ikke så god en service, men det er et mål, at det vil vi for fremtiden.

Deres gode kvalitet, præcise leveringer og excellente service bliver så lige toppet af med en pris, som er forbavsende lav. Faktisk så lav, at vi første gang, vi fik regningen, troede, at der var noget galt, men nej, det var der ikke. De tog ikke mere for deres service, så vi har bestemt ikke noget at klage over, og vi har anbefalet flere af vores samarbejdspartnere at bruge samme firma, for de får kvalitet og service til en god pris.