Nem bestilling og levering til tiden med ebuffet.dk

Mange mennesker har haft dårlige oplevelser med catering – og det er en skam. Når man beslutter sig for at holde en fest for at fejre enten sig selv, en man holder af, eller måske et godt resultat i firma regi, er det meget nedslående, når bespisningen ikke lever op til forventningerne. Man har brugt megen energi på at stable arrangementet på benene og invitere gæster, som måske kommer fra nær og fjern. Man har måske endda betalt i dyre domme for leje af lokale, sørget for overnatning til gæster fra fjerne egne, hyret et orkester eller en hyggepianist, og arrangeret servering og oprydning. Hvis maden så udebliver, er det en ren katastrofe – og selv hvis den ankommer, er der stadig en vis risiko for, at catering firmaet har fået byttet rundt på deres ordrer, således at dit selskab får den forkerte mad eller det forkerte antal kuverter leveret. Det er heller ikke noget ukendt fænomen, at maden er kold ved ankomst og bærer præg af at være blevet kørt rundt i flere timer. Hvis den da overhovedet nåede frem …

Det er derfor vigtigt at have en god og sund kommunikation med sit catering firma fra begyndelsen. Dette kan godt være svært, hvis man kun har mulighed for at bestille per telefon, og ikke har noget overblik over de samlede omkostninger eller den samlede volumen. Men det nemme og overskuelige bestillings system hos ebuffet ved du præcis hvad du får, og nøjagtig hvad det kommer til at koste. På ebuffet.dk er alle de indbydende retter afbildet, så du er 100% klar på, hvad det er du bestiller, og priserne er angivet per kuvert. Du kan således i ro og mag sammensætte din buffet, mens du sidder ved din computer eller tablet, og du vil altid modtage en automatisk ordrebekræftelse. På den måde ved du, at ordren er afgviet og modtaget korrekt.